طراح سازه | وبسایت تخصصی عمران و معماری و نقشه های معماری و سازه

بازسازی و تعمیرات ساختمان

بازسازی و تعمیرات ساختمان
۰
(۰)

بازسازی و تعمیرات ساختمان

بازسازی ساختمان چرا و چگونه انجام می گیرد؟ بعد از اینکه مدت زمان زیادی از عمر ساختمان و یا آپارتمانی که در آن زندگی می کنیم،

می گذرد این گذر زمان باعث می شود که مکان زندگیمان دچار پوسیدگی و همچنین خرابی گردد که این موارد می تواند از جمله پوسیدگی لوله های فاضلاب و خرابی سقف و دیوار،پوسیدگی لوله های شوفاژ و خرابی کف ساختمان،

مستهلک شدن کاشی های حمام و سرویس بهداشتی،سیاه شدن رنگ دیوار،قدیمی شدن کمد دیواری ها،خراب شدن شیرهای آب،فرسوده شدن کابینت آشپزخانه و غیره که تمامی اینها باعث می شود که برای بازسازی ساختمان و یا بازسازی آپارتمان خود اقدام کنیم.

حال چگونه این کار را انجام دهیم: ابتدا باید به اشخاصی که در این صنف فعالیت دارند رجوع شود ولی باید این را به خاطر سپرد که آیا این اشخاص که یکجا دورهم جمع شده و کار بازسازی ساختمان را انجام می دهند مانند برق کار،کاشی کار،نقاش،تاسیسات کار،آهنگر،بنا،مهندسین عمران، طراحان دکوراسیون داخلی و غیره می توانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که ابتدا باید به نمونه کارهایی که این گروه انجام داده اند رجوع شود، نمونه کارها می تواند گویای خیلی از مسائلی باشد که ذهن شما را درگیر کرده است.

از طرف دیگر طریقه برخورد با مشتری بسیار حائز اهمیت است چرا که برخود خوب با مشتری قبل از برطرف کردن نیاز های او از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت پروژه تشریح شده از طرف مشتری به صورت حدودی به مشتری داده می شود به خاطر اینکه در بین کار نظرات تغییر پیدا خواهد کرد و چیزهای زیادی به کار اضافه و یا از کار کم می گردد به همین دلیل قیمت حدودی داده خواهد شد.

ما با توجه به سلیقه مشتری کار بازسازی و نوسازی ساختمان را انجام می دهیم و چیزی که در ذهن مشتری وجود دارد را به نتیجه خواهیم رساند. قبل از شروع کار حتما طرح دکوراسیون داخلی و یا طرح نمای بیرون بسته به نوع تغییراتی که باید انجام گیرد به مشتری داده می شود تا مشتری قبل از شروع کار متوجه شود که منزلش به شکلی درخواهد آمد، تا با خیالی آسوده در این راستا قدم بردارد.
صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز با بیش از ۴۰ سال تجربه در این امر این اطمینان را به شما هموطنان عزیز می دهد که کار با کیفیت از جمله اهداف ماست و راضی بودن مشتری پایان کار و دیدن ساختمان بازسازی شده خود که به صورت شگفت انگیزی در روحیه او تاثیر دارد آرزوی تک تک پرسنل بهینه ساز می باشد.

 ادامه مطلب کلیک کنید

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاه‌ها (0)

*
*