طراح سازه | وبسایت تخصصی عمران و معماری و نقشه های معماری و سازه

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر – دبی

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر - دبی
۰
(۰)

دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصردبی  

Second International Congress on Contemporary Civil Engineering, Architecture and Urban Development

محل برگزاری : دبی

زمان برگزاری : ۵ الی ۸ اسفند ماه ۱۳۹۶

حوزه های تحت پوشش : عمران، معماری و شهرسازی

این کنگره بزرگترین و معتبر ترین کنگره حوزه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی خاورمیانه میباشد، که به همراه بازدید علمی از پروژه در حال اجرای دبی برگزار میگردد.

  تمامی مقالات پذیرش شده برگزیده در مجلات معتبر پشتیبان کنگره چاپ میگردد.

 

از آنجائی که طراحی شهری در هر مقیاس به طور کلی به عنوان تعیین اهداف و سپس مشخص کردن ابزار و وسائلی جهت تحقق آن اهداف تعریف می­شود، بنابراین روشن است که تدوین اهداف، اساس چنین فرآیندی به شمار می­رود. بدون در دست داشتن تصویر روشنی از هدف­های مورد نظر، طراح شهری قادر به پیدا کردن راه ­حل و یا ارزیابی مطلوبیت و مقبولیت آنها نمی­باشد. اهداف معمولاً در قالب و بر اساس مسائلی که در منطقه مورد مطالعه وجود دارد تنظیم می­شود. اهداف کلی نماینده آرمان­های یک جامعه در رابطه با مسائل و تنگناهای آنها است. گرچه مسائل در حقیقت هم در برگیرنده هدف و هم آرزو و هم موانع تحقق هدف می­باشند، لیکن حقیقت تلخ این است که توجه اصلی فنی و عمومی معمولاً بر موانع تکیه می­کنند تا اهداف. ماهیت آراء عمومی و فشار چنین است که تنها هنگامی که وضعیت مسئله­ای تا حد بحرانی شدت پیدا کند توجه عمومی را جلب کرده و رفع آن به عنوان یک هدف مطرح می­شود. لیکن اهداف می­توانند به گونه دیگری نیز بیان شوند و آن کم کردن فاصله بین یک وضعیت مطلوب و وضعیت موجود است.

از این رو برگزاری دومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و شهرسازی معاصر در راستای  برگزاری موفق  کنگره های قبلی و بازتاب بسیار گسترده آنها در دبی  و با بهره گیری از تجارب گذشته ، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر  دبی و جهان و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل  اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه مندان مباحث عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست می باشد.

برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکزتخصصی کشور دبی  و کشورهای آسیایی ، ایران و جهان در زمینه مفاهیم مشترک معماری، سازه، مدیریت شهری، فنآوری های نوین، تاثیر سازه درشکل گیری معماری و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می سازد. بر این اساس، دبیرخانه دومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و طراحی شهری با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این کنگره در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

 

علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنگره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پرتال کنفرانس به آدرس www.2dubaiconf.com مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره ۲۸۴۲۳۱۲۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

 

محور های تحت پوشش :

  • مهندسی عمران و توسعه پایدار
  • مهندسی سازه ، زلزله و بهسازی لرزه ای
  • مهندسی معماری و توسعه پایدار
  • مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیر ساخت های شهری
  • برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری
  • مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری
  • منظر شهری پایدار و توسعه
  • فرهنگ ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری
  • مرمت بافت ها و آثار تاریخی
  • مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران
  • مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار

 

راه های ارتباطی :

وبسایت کنگره : http://www.2dubaiconf.com

ایمیل کنفرانس : info@2dubaiconf.com

لینک کانال تلگرام : https://telegram.me/dubaiconf

 

آدرس دبیرخانه :

ایران –  تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، میدان پونک، کوچه گلزار سوم، پلاک ۲۷، واحد ۳

تلفن تماس: ۲۸۴۲۳۱۲۱ -۰۲۱            فاکس: ۲۸۴۲۳۱۲۲-۰۲۱

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاه‌ها (0)

*
*