طراح سازه | وبسایت تخصصی عمران و معماری و نقشه های معماری و سازه

حفظ حریم خصوصی کاربر

 

وب‌ سایت ما : https://tarahsaze.ir

 

وب سایت طراح سازه (tarahsaze.ir) طبق قوانین جرایم رایانه ای متعهد می شود از تمامی اطلاعات ثبت شده کاربران در سایت محافظت نموده و در اختیار سازمان ها و یا وبسایت های دیگر جهت تبلیغات یا خدمات ارائه ننماید. همچنین این امکان در وبسایت جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام شده کاربر فراهم گردیده و یا در صورت درخواست کاربر اطلاعات ثبت شده قابل حذف خواهد بود.

 

 اطلاعات دریافتی از کاربران :

جهت خرید محصولات دانلودی در سایت ، مشخصات کاربر شامل نام و نام خانوادگی همراه با ایمیل و شماره تماس دریافت نموده تا در صورتی که کاربر بعد از واریز وجه به لینک دانلود دسترسی نداشته و یا موفق به دانلود فایل نشده است بتوان با کاربر تماس گرفته و یا فایل خریداری شده را به ایمیل ارسال نمود.

 

حقوق کاربران در رابطه با اطلاعات حساب کاربری در سایت :

اگر در وب سایت ما دارای حساب کاربری بوده و یا در دیدگاهی مشارکت داشته و فایلی ارسال کرده اید حق درخواست جهت حذف اطلاعات خود اعم از دیدگاه و فایل را دارید در صورت درخواست حذف، اطلاعات شما محفوظ بوده و حذف خواهد گردید.

 

تغییرات در حفظ حریم خصوصی :

در صورت تغییرات و امکانات بیشتر در نسخه سایت و با توجه به سطح دسترسی ها در صورتیکه تغییرات انجام گردد در این صفحه با رعایت قوانین آن ذکر خواهد شد و استفاده شما کاربران گرامی به منظور پذیرش و رعایت این قوانین است.

 

در صورت هر گونه سوال می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

با تشکر وب سایت طراح سازه

 

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)