طراح سازه | وبسایت تخصصی عمران و معماری و نقشه های معماری و سازه

کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری

کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری
۰
(۰)

مشخصات کنفرانس:

نام کنفرانس: کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران

نام لاتین : International Conference on Civil Engineering, Architecture and Urban Management in Iran

محل برگزاری : تهران – دانشگاه تهران

زمان برگزاریآذر ماه ۱۳۹۷

حوزه های تحت پوشش : عمران، معماری و شهرسازی

دارای مجوز رسمی برگزاری از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری

رونمایی شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC با کد رهگیری مجور ISC ISSN: 96180-22102

 نگرش جامع به سیاست ها، برنامه ها و طرح های توسعه شهری و نیز تدوین اهداف یکپارچه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در رأس سیاستگزاری و مدیریت شهری قرار می گیرد. تحقق این اهداف، نیازمند ارزیابی نتایج و تبعات سیستم های شهری برای تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی بوده و محتاج تحولات اساسی در سازمان و تشکیلات برنامه ریزی و مدیریت شهری است. ایجاد تعادل بین مراکز شهری بزرگ و کوچک، همکاری بین بخش های دولتی، عمومی و خصوصی و نیز تدوین استراتژی محلی در زمره سیاست های نیل به مدیریت شهری، قابل تامل هستند.

شهرهای جهان از طریق تجربه و پژوهش مسیرهایی را برای رویارویی با مشکلات توسعه شهری و محیط کشف و در طی این فرآیند، بینشی نیز نسبت به نحوه دستیابی به توسعه پایدار کسب کرده اند. بدین ترتیب رشته مدیریت شهری به دنبال تربیت متخصصانی است که بتوانند روش های حل معضلات امروزی شهرها را ارائه کند.

دانشگاه صنعتی مراغه، در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی ، کنفرانس  عمران ، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران  را برگزار نماید. این کنفرانس به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران ، معماری و شهرسازی ، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه عمران، معماری و شهرسازی است. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

بر این اساس با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید. با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

این دانشگاه در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی ، کنفرانس  عمران ، معماری ومدیریت توسعه شهری در ایران  را در دانشگاه تهران آذر ماه ۹۷ برگزار نماید. این کنفرانس به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران ، معماری و شهرسازی ، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه عمران، معماری و شهرسازی است.

بر این اساس با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید. با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی –پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از این پس تنها کنفرانسهایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از  نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

لذا با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالای کنفرانس عمران ، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران به عنوان بزرگترین و معتبرترین گردهمایی سالانه علمی ، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران ، معماری و شهرسازی درمجامع علمی کشور ایران، این کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند.

همچنین از آنجا که معیارهای سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند، با فرآورده‌های تولید شده توسط  ISI برابری می‌کنند لذا ثبت یک کنفرانس علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، از دیدگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و سایر دانشگاههای معتبر جهان از جهت درجه ارزیابی علمی آن کنفرانس، حائز اهمیت خاصی است. و تمامی مقالات ارائه شده در این کنفرانس ها دارای امتیاز علمی در تمام کشور های جهان می باشد. و کلیه مقالات پذیرش شده  و گواهینامه های ارائه شده در این کنفرانس  مورد تایید تمام سازمان های وابسته به وزارت علوم در ایران و سایر مراکز علمی جهان می باشد و پژوهشگران عزیزمی توانند از امتیاز فوق بهره مند گردند.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنفرانس بین المللی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.Cum2018.com مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره ۲۸۴۲۳۱۲۱-۰۲۱  تماس حاصل فرمایند.

 لینک ثبت کنفرانس در ISC:

http://conf.isc.gov.ir/caum97

محور های تحت پوشش:

  • مهندسی عمران و توسعه پایدار
  • مهندسی سازه ، زلزله و بهسازی لرزه ای
  • مهندسی معماری و توسعه پایدار
  • مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت های شهری
  • برنامه ریزی ، مدیریت و طراحی شهری
  • مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری
  • منظر شهری پایدار و توسعه
  • فرهنگ ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری
  • مرمت بافت ها و آثار تاریخی
  • مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران
  • مهندسی شهرسازی وتوسعه شهری پایدار

 

راه های ارتباطی :

وبسایت کنفرانس :   http://cum2018.com

ایمیل کنفرانس :    info@cum2018.com

لینک کانال تلگرام    https://t.me/caumc

آدرس دبیرخانه :

 ایران –  تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، میدان پونک، کوچه گلزار سوم، پلاک ۲۷ 
تلفن :  ۲۸۴۲۳۱۲۱-۰۲۱

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

۰/۵ (۰ نظر)
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاه‌ها (0)

*
*